10 iunie 2011

Eu niciodată n-am....

Vârsta jucătorilor. De la 9 ani în sus

Numărul copiilor . Jocul se joacă cu de la 5 jucători în sus, cu câţi sunt mai mulţi cu atât mai bine.

jocuri adolescenti, poza din tabara Adventure CAMPS

Obiective. jucătorii se cunosc între ei, consolidarea grupului de prieteni,  se distreaza.

Spaţiul de joacă. în  interior sau exterior, pe iarbă.

Materiale necesare. nu sunt necesare


Pregătirea jocului. Se face un cerc din scaune, cu un scaun mai puţin decât numărul jucătorilor. Li se spun regulile de joc participanţilor.

Cum se joacă “ Eu niciodată n-am....". Jucătorul care nu are scaun va sta în mijlocul cercului şi va spune tare un lucru pe care nu l-a făcut. De exemplu, "Eu niciodată nu am sărit cu paraşuta" sau " Eu niciodată nu am furat", etc. Toţi cei care se regăsesc în ceea ce au auzit trebuie să îşi schimbe locurile între ei foarte repede. Ceea ce jucătorii spun este şi în funcţie de cât de bine se cunosc.


Variantă. Tot după aceeaşi regulă, jucătorii pot să spună în centru ceea ce le place sau nu le place..."Imi place să..." sau "Nu-mi place..."..
* jocul l-am învăţat de la Mirela Găzdac, animator pentru copii

S-ar putea să-ţi placă să te joci şi